teks yang ingin dibuat berwarna warni

Pages

28 sudaaa

Alhamdulillah....syukur...

Semalam genap usia aku 28 tahun...Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan W Rohafidah...Allah selamatkan kamu....ngeh3x

kat fb wall penuh kengkawan wish birthday...seronok...1 ari tu haku buke fb je kat opis ni...tak nak terlepas walau sorang pun untuk aku like post2 diaorang....Haku kan menghargai kengkawan...

Cuma....knape cik abe haku tak wish ye...?tak publish kat wall...hnye said hepi birthday secara pm je...hahahahha segan ke?low profile ke?ntah la janji dia dah nak beli kan haku adiah...kih kih kih tak kasi pun tak pe sebenarnye...aku tak mintak sbb walaupun bukan bestday haku,dia tetap kasi aku adiah...

Dan 1 lagi yg tak bestttt.....rakan sekerja haku yg ari2 duk nengok haku ni..tepacak depan mate pun tak wish kat haku.....frust!!aku siap bawak kek coklat bagai tapi dia boleh tak perasan....dusshhh...dushhhh....terasa kena tamparan hebat ajek....

Lastly,ari ni dia publish kat wall aku...hangin aku!!apa punye saing ntah...kawan 2thn,fb buke ari2 tp iissshhh....malas la nak ingat...pedih aku pedih....mengenangkan dirimu....uhuk...uhuk....tak nak kawan....

Ni la bukti nye....!! 

n teramat TQ pada adik bongsu haku Wan Nur Nasuha sbb.......>>>>>>>
Dia org pertama bagi haku adiah...budak 11thn kan biasa la adiah dia lah...haku tak sempat nak snap gambar coz si budak Zara ni asyik pegang je adiah umie katenye dari Ha...macam adiah dia je duk pegang kelek sana sini...haku tak sempat nak pegang...

Sebuah note book!!kih kih kih bukan sebijik okeh....gambar pooh kat muka depan...haku 28 terasa macam 18 kejap bagi adiah tuh...

BTW,10's!!

eemmm....selangkah lagi usiaku meningkat...semoga pemikiran ku sematang usia ku...aminn.....

Love is Love

No comments:

Post a Comment